Waverly Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waverly Academy

boarding school
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik raad iedereen aan om...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jinho

Jinho


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 10:34 am

Secret Garden te kijken.


Meest geniale serie ever.

Ik raad iedereen aan om... Secret2
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 1:51 pm

Ik heb het niet zo met Japanners. Of Chinezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciano

Luciano


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 7:08 pm

Valentina schreef:
Ik heb het niet zo met Japanners. Of Chinezen.

ik heb het niet zo met jou
Terug naar boven Ga naar beneden
Dahna

Dahna


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 9:56 pm

maar is het dan engels gesproken of?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinho

Jinho


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 11:09 pm

Het zijn Zuid-Koreanen, das weer heel iets anders kinneke.

En nee het is niet engels gesproken het is Koreaans, maar dat betekent niet dat er geen engelse ondertitels onder staan Wink.

Je kunt hem kijken op dramacrazy.net

Ik weet dat het doodeng is, zo'n andere cultuur, andere taal OMGOSH het is geen gossip girl hoe kan het dan leuk zijn?!!!!!

Kijk gewoon, met een open mind. Dan snap je voor once eens dat Zuid-Koreanen werkelijk geniale series maken. En ik moet eerlijk toegeven dat ik Hyun Bin ook de leukste niet vond toen ik begon met kijken, maar toen ik klaar was met de serie had ik een zware crush op hem en nu is ie zelfs mn wallpaper, de achtergrond op mn telefoon EN mijn personage Razz. En dat allemaal omdat ie eigenlijk toch wel heel sexy is en een GENIALE acteur. Je ligt echt in een scheur om deze serie, ik zweer het!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinho

Jinho


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 11:14 pm

Het gaat overigens over een superrijke CEO van een shoppingmall in Seoul en een arme stuntvrouw die met elkaar in aanraking komen omdat de CEO haar per ongeluk voor iemand anders aanziet. Hij vindt haar meteen super interessant omdat ze zo anders is dan alles en iedereen uit zijn leefomgeving en kan het niet helpen een beetje obsessed met haar te worden (maar dat doet ie echt op een hele cute manier lol). Zelf snapt ie er ook maar weinig van dat hij zo geïnteresseerd is in zo'n arm en grof geval.

En om er nog een schepje bovenop te doen switchen ze op een gegeven moment van lichaam. Het is echt hilarisch en Hyun Bin kan echt zo fantastisch acteren, vooral als ze dus van lichaam zijn geswitcht lolol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dahna

Dahna


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptywo jun 20, 2012 11:42 pm

Ik heb helemaal niks tegen Koreanen hoor? Waarom denk je dat haha? Sad
En ik moet toch nieuwe series vinden om de vakantie door te komen, dus! En ik ben dat Japans/Chinees/Koreaans een beetje gewend door beetje anime te kijken dus ik overleef vast wel! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinho

Jinho


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptydo jun 21, 2012 1:02 am

Haha was ook meer een opmerking tegen whoever plays Valentina Razz. Maar leukleuk je moet het echt kijken het is zo leuk ik ben de serie nu voor de 2e keer aan het kijken terwijl ik het een paar weken geleden nog gezien heb haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dahna

Dahna


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptydo jun 21, 2012 1:28 am

Oooh ok haha!
Ik ga eerst Game of Thrones en Generation Kill afkijken en dan zal ik het eens checken! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptydo jun 21, 2012 3:44 am

Luciano schreef:
Valentina schreef:
Ik heb het niet zo met Japanners. Of Chinezen.

ik heb het niet zo met jou

Crying or Very sad Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciano

Luciano


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 20-06-12

Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Emptydo jun 21, 2012 6:41 am

Valentina schreef:
Luciano schreef:
Valentina schreef:
Ik heb het niet zo met Japanners. Of Chinezen.

ik heb het niet zo met jou

Crying or Very sad Crying or Very sad

kusjes xxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik raad iedereen aan om... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik raad iedereen aan om...   Ik raad iedereen aan om... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik raad iedereen aan om...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» waar is iedereen man
» wayooo iedereen veel rpgen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waverly Academy :: Spam & Ideeën :: Spam & Ideeën-
Ga naar: